Cum livram?
De ce sa ma inregistrez?
Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
- poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele talepersonale;
- poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa ne contactezi, economisind astfel timp si bani;
- ai posibilitatea sa acorzi rating produselor noastre si sa faci comentarii cu privire la calitatea produselor sau cum a decurs relatia cu gravpoint.ro;
Cum ma inregistrez?
In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Inregistrare” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.
Ce se intampla cu datele mele personale?
Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.
Cum comand?
Prin intermediul gravpoint.ro poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le doresti. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.
Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii.. Acolo poti:
- modifica cantitatea fiecarui produs comandat;
- vizualiza costul produselor alese;
- scoate un produs din cos (completand in casuta cu numarul de bucati dorite „0” sau apasand pe link-ul „Sterge”).
In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Cos de cumparaturi”, apoi de aici dupa ce ai revizuit cumparaturile tale, apesi butonul rosu „spre plata”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).
Pot comanda si prin telefon?
Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0751222623, de luni pana vineri, intre 09-22, iar sambata si duminica intre 10-19.
Cum se procedeaza cu comenzile?
Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora – de exemplu produsele complexe personalizate ce necesita o perioada mai lunga de timp pentru procesare fata de alte categorii.
Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.
Care este valoarea minima pentru care pot comanda?
Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb GRAVPOINT SRL isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.
Pot adauga in cos produse din domenii diferite?
Da.
Cum aflu marimea corecta pe care trebuie sa mi-o comand atunci cand imi cumpar articole de fashion? (tricou personalizat, etc )
Pe pagina de produs, vei gasi un tabel de marimi pentru a-ti usura selectarea articolului dorit. Pentru orice alta informatie, asteptam email-ul tau la adresa comenzi@gravpoint.ro.
Daca pretul afisat este diferit de pretul real?
Preturile produselor de pe gravpoint.ro sunt exprimate in lei, includ toate taxele si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.
Cum platesc si cum se face livrarea?
Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;
Pentru produsele achizitionate pe gravpoint.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
- plata online prin card bancar, indiferent de modalitatea de livrare aleasa;
- plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid.
- pentru comenzile din strainatate, plata se poate efectua doar online prin card, numai dupa ce totalul (produse + transport) a fost confirmat prin e-mail de catre client.
Metode de livrare
Livrarea se efectueaza exclusiv prin curierat rapid
Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.
Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.
Termenul de expediere este de max. 48 ore de la plasarea comenzi.
De asemenea, in urma finalizarii comenzii se va trimite un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail indicata unde veti putea verifica data estimata de livrare.
Care sunt taxele de livrare?
Tariful pentru livrarea unui colet este 19 lei. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.
Cum pot returna un produs/ o comanda?
Pe gravpoint.ro returul costul returului cade in sarcina Cumparatorului. Acesta este 19 lei.Aceasta valoare se va scade din suma de rambursat. Ai la dispozitie 14 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Acum returul produselor poate fi efectuat online direct din contul de utilizator gravpoint.ro. Iata ce trebuie sa faci:
1) te loghezi in contul de utilizator gravpoint.ro, accesezi sectiunea "Comenzile mele", dai click pe comanda din care doresti sa returnezi produsul sau produsele -> buton "Returneaza " si urmezi toti pasii pana la finalizarea returului.
2) asigura-te ca ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura initiala, etc.
3) gravpoint.ro va trimite curierul la adresa indicat de tine si va prelua coletul de retur.
Pentru orice problema intampinata, nu ezita sa ne contactezi prin email ( contact@gravpoint.ro) sau telefon ( 0751222623 ).
In ce conditii pot returna produsele?
In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila GRAVPOINT SRL – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie, produse personalizate gresit), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu gravpoint.ro).
ATENTIE! Produsele personalizate NU SE RETURNEAZA, decat in situatia in care personalizarea este gresita din vina GRAVPOINT.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu gravpoint.ro). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.